Kadra

Nasza kadra to profesjonaliści i pasjonaci kochający pracę z dziećmi, którzy  mają zarówno szeroką wiedzę w zakresie nauczanego przedmiotu, jak i przygotowanie pedagogiczne. Pasjonują się zarówno nauczanym przedmiotem, jak również posiadają pewne wspólne cechy: mają solidne przygotowanie merytoryczne, umieją pracować z dziećmi i młodzieżą oraz rozumieją potrzeby uczniów.

Potrafimy czerpać satysfakcję z pomagania dzieciom w rozwijaniu ich zdolności i nabieraniu pewności siebie, sami dobrze się przy tym bawiąc.

Monika Wołowicz

Jestem założycielką Edu Leo i licencjonowanym lektorem efektywnej nauki języka angielskiego metodą Leo English. Ukończyłam studia z zarządzania i marketingu na  Uniwersytecie Łódzkim uzyskując tytuł magistra oraz studia z lotnictwa na Akademii Obrony Narodowej w Warszawie również z tytułem magistra. Przez wiele lat mieszkałam i pracowałam w Anglii na stanowiskach kierowniczych. Tam też wcześniej ukończyłam intensywny kurs języka angielskiego w Twin College oraz program praktyk zawodowych w firmach londyńskich.

Pięłam się po szczeblach kariery do momentu urodzenia dwóch synów. Wtedy właśnie zrozumiałam i zafascynowałam się tym, ile ciekawych rzeczy można przekazać dzieciom. Zamierzam stale pogłębiać swoją wiedzę na temat dzieci tak, aby móc ciągle tworzyć przyjazną przestrzeń dla nich i rodziców.

Milena Piotrowska

Radość płynąca z interakcji z innymi ludźmi oraz zarażanie ich miłością do języków, to główne powody, dla których zdecydowałam się zostać lektorem języka angielskiego w Edu Leo. Od kilku lat  uczę  tutaj języka angielskiego dzieci, młodzież i dorosłych, a moją ukochaną metodą jest Direct Method for English.  Każda grupa wiekowa wymaga zaprojektowania i doboru odrębnych materiałów pomocniczych, a także zastosowania konkretnych metod nauczania. Możliwość realizacji tak wielu różnorodności w podejściu do nauczania języka obcego, a następnie osiągniecie wspólnego sukcesu fascynuje mnie ogromnie, zarówno w pracy z małym jak i dorosłym uczniem.

Po ukończeniu szkolenia „Akademia Metodyka w szkole językowej”, organizowanego przez Personnel Training Institute w Warszawie, zostałam również metodykiem Edu Leo. Praca z Edu Leo Team, to ciągłe wyzwanie, ale również źródło energii, płynące z różnorodności  i mnogości pomysłów moich kolegów i koleżanek.

Poza pracą cenię sobie: wolność wyboru, spacery, czytanie książek oraz lody malinowe! 🙂

Aleksandra dzienia

Wykształcenie wyższe filologiczne i pedagogiczne zdobyłam na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Z zawodu jestem nauczycielem mianowanym języka angielskiego w SP1 oraz licencjonowanym lektorem metody Leo English i nowatorskiej metody Direct Method for English. Uczę, bo lubię uczyć, ale przede wszystkim bardzo lubię dzieci i młodzież. Na moich zajęciach staram się zachęcić nawet najbardziej nieśmiałych słuchaczy do mówienia, stwarzając im przyjazną przestrzeń. Uwielbiam w mojej pracy moment, kiedy moi uczniowie przekraczają pewien zaczarowany próg i zaczynają się tym językiem bawić, a mi udało się ich przez ten próg przeprowadzić i wtedy jestem z nich bardzo dumna. Moją drugą ojczyzną, ojczyzną z wyboru jest Szkocja. Spędziłam w niej 9 pięknych lat i trochę za nią tęsknię. Miałam tam szansę dogłębnie poznać specyfikę, różnorodność i kulturę Wielkiej Brytanii, i te wiadomości także staram się przekazywać na swoich zajęciach.

karolina sądowska

Prywatnie, jestem mamą, miłośniczką języków obcych, książek, brytyjskiego humoru, aktywnego trybu życia i Nordic Walking. Po trudach dnia praktykuję i zgłębiam Mindfulness.

Zawodowo, jestem nauczycielką, certyfikowaną lektorką Leo English jak i metody bezpośredniej Direct i Direct Kids – dla dorosłych i dzieci.1

Znajomość języków obcych, jak i chęć ich doskonalenia dały mi szansę mieszkać, pracować i uczyć się za granicą; Francja, USA, Anglia, Szkocja. Jak już wspominałam jednym z moich hobby jest nauka i nauczanie języków obcych. Jak na razie na mojej liście są: język angielski i francuski 🙂  dlatego uważam, że nauka może być wspaniałą i ciekawą przygodą. Zawodowo stale się uczę, odkrywam, korzystam z nowoczesnych technologii, pomysłów i aplikacji, którymi dzielę się podczas zajęć.

Katarzyna burczyńska

Hello everyone !

Będąc małą dziewczynką zawsze pragnęłam być nauczycielką.  Marzenie to udało mi się zrealizować, gdy otrzymałam tytuł magistra filologii polskiej. Rozpierała mnie duma, w końcu mogłam wykonywać to, na co tak długo czekałam.

Przygodę z językiem angielskim rozpoczęłam z chwilą wyjazdu do Kanady. Początki nie były łatwe, ale ogromna potrzeba rozumienia i komunikowania się z innymi motywowały mnie do używania angielskiego na co dzień i nie poddawania się trudnościom. W Kanadzie ukończyłam 2-letni collage, który otworzył mi drzwi do pracy w przedszkolu, a później w kanadyjskiej szkole podstawowej. Pracowałam z maluszkami, dziećmi i młodzieżą, które miały trudności w nauce, jak również z tymi, dla których angielski był drugim językiem. Praca w środowisku szkolnym dała mi szansę ciągłego doskonalenia tego języka, co trwa do dzisiaj. Po powrocie do Polski podjęłam kolejne wyzwanie i ukończyłam studia I stopnia z wyróżnieniem w Wyższej Szkole Języków Obcych w Świeciu na kierunku filologia angielska o specjalności nauczycielskiej.  Angielski dla mnie to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja i przyjemność.

My motto is: ‘It’s important not to give up if you don’t want to fail to learn something difficult’. Direct Method for Adults Book 3 page 44.

agnieszka Burczyńska

Jestem absolwentką Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Bydgoszczy. Ukończyłam studia magisterskie o specjalizacji: dydaktyka języków obcych. Posiadam ponad dwudziestoletnie doświadczenie  w pracy pedagogicznej.

 Jestem wulkanem energii i osobą ciekawą świata. Cenię  sobie pracę z ludźmi. Towarzyszenie drugiemu człowiekowi w jego rozwoju, możliwość zaciekawienia i zafascynowania go  językiem oraz szeroko pojętą kulturą krajów anglojęzycznych  jest źródłem moje zawodowej satysfakcji. Wierzę, że nauka języków obcych może być fascynująca przygodą. Staram się prowadzić zróżnicowane zajęcia, wprowadzać nowoczesne metody i narzędzia pracy.

 Swój wolny czas spędzam w gronie bliskich mi osób. Lubię też dobrą lekturę, pływanie i jazdę na nartach. Uwielbiam poznawać nowe miejsca i kultury. Szczególnie bliskie memu sercu są Stany Zjednoczone, które zauroczyły mnie różnorodnością przyrody i splendorem miast.

aleksandra karczewska

Swoją przygodę oraz fascynację językiem angielskim rozpoczęłam dzięki muzyce. Słuchając piosenek w wykonaniu Michaela Jacksona, Spice Girls czy Coldplay, marzyłam aby w przyszłości mówić oraz śpiewać w języku angielskim. Uczęszczając do II klasy liceum, wiedziałam już, że w przyszłości chciałabym zostać nauczycielką i przekazywać swoją wiedzę innym. Jako studentka rozwijałam swoje umiejętności biorąc udział w wolontariacie podczas Międzynarodowego Festiwalu Folkloru: Kaszubskie Spotkanie z Folklorem Świata. Poznałam osoby z Bułgarii, Brazylii, Paragwaju, Macedonii oraz Kanady. Zetknęłam się z różnorodną kulturą, obyczajami oraz językami. To doświadczenie zachęciło mnie do nauki kolejnego języka: języka hiszpańskiego. Ten etap w życiu nauczył mnie, że każdy z nas jest inny i tak samo jest też z uczniami. Są wyjątkowi, a kluczem jest ,,dotarcie’’ do ich osobowości oraz przekazanie wiedzy poprzez różne metody, zabawy ruchowe czy też muzykę. Jak to zwykł mówić Konfucjusz ,, Czy to nie przyjemne, by się uczyć i potem wykorzystać to czego się nauczyłeś’’?

eryk trzciński

Jestem absolwentem Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Bydgoszczy. Szkoła ta stawiała równie duży nacisk na przygotowanie pedagogiczne jak i bardzo wysoki poziom językowy. Wpajano nam, że nauczyciel musi być ekspertem w swojej dziedzinie zanim zacznie przekazywać swoją wiedzę dalej niezależnie od poziomu, na którym uczy.

 Krótko po studiach rozpocząłem pracę w Edu Leo i na przestrzeni lat w mniejszym, lub większym stopniu pozostałem związany ze szkołą. W trakcie swojej dotychczasowej kariery miałem okazję choćby tymczasowo uczyć osoby z każdej grupy wiekowej. Od przedszkolaków, po osoby w wieku emerytalnym. Obecnie pracuję głównie z ósmoklasistami przygotowującymi się do egzaminów oraz licealistami.

 To co sprawia, że nie mam dość pracy nauczyciela i każdego roku wracam po więcej to obserwowanie jak na przestrzeni lat uczniowie zdobywają kompetencję i idącą z nią w parze pewność siebie. Ogromną satysfakcję sprawia mi kiedy osoby, które na początkowych zajęciach mają problemy z odpowiedzią na proste pytania po zaledwie roku, czy dwóch samodzielnie układają wypowiedzi na często skomplikowane tematy.

magdalena manikowska

Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku filologia angielska. Studiowałam na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Obecnie realizuję studia podyplomowe na kierunku „Przygotowanie pedagogiczno-metodyczne do nauczania języka angielskiego” w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy. Jestem wyszkolonym lektorem metody Leo English oraz metody Direct. Uczę zarówno dzieci, jak i dorosłych, co sprawia mi ogromną przyjemność. Pasja jaką wiążę z uczeniem innych oraz z samym językiem angielskim rozwijała się u mnie od najmłodszych lat. Przekazywanie wiedzy jest dla mnie niezwykle inspirującym i ciekawym wyzwaniem. Z każdym dniem staram się rozwijać własne umiejętności oraz zdobywać kompetencje w zakresie skutecznej komunikacji i najnowszych metod edukacyjnych. Każdy, nawet niepozornie mały sukces moich uczniów daje mi poczucie satysfakcji i spełnienia. Kocham podróżować, gdyż zwiedzanie nowych miejsc jest dla mnie doskonałą okazją, aby szlifować język oraz naładować się pozytywną energią, którą później chętnie zarażam uczniów.

klaudia młynarczyk

Hi!  I’m Klaudia : )

Nauczaniem języka angielskiego zajmuję się od 4 lat. Angielski jest dla mnie przede wszystkim pasją, którą staram się przekazać kursantom. Dysponuję dużymi pokładami cierpliwości i determinacji. Priorytetem są dla mnie indywidualne potrzeby kursanta i na tej podstawie opieram każde zajęcia. Oprócz nauczania uwielbiam podróżować oraz jeździć na rowerze.

aleksandra kordowska

Nazywam się Ola Kordowska i od 10 lat hiszpański jest moją pasją. Sprawia mi niesamowitą radość zarażanie nią innych i obserwowanie postępów jakie po wspólnych lekcjach robią uczniowie. Poza językiem hiszpańskim prowadzę własną działalność, mam zawsze 100 pomysłów i zadań… Lubię doświadczać, próbować, poznawać… Nowych ludzi, świat, języki – ponieważ moją największą pasją jest podróżowanie. W moim na co dzień zwariowanym i zapracowanym świecie podróż i chwila wytchnienia są na wagę złota. Jest to coś co kocham i dzięki czemu otwarta jestem na innych ludzi czy nowe doświadczenia. Wiadomo, że podróże do krajów hiszpańskojęzycznych sprawiają mi największą radość… Gdy tylko hiszpański wybrzmiewa z ust osób mnie otaczających, wszystko staje się piękniejsze… 🙂

 Karolina wcisło

Jestem absolwentką studiów na kierunku filologia angielska ze specjalnością nauczycielską na Uczelni Lingwistyczno-Technicznej w Świeciu oraz certyfikowanym lektorem metod: Leo English oraz Direct Method for English. Doświadczenie w nauczaniu zdobywałam podczas praktyk w szkole podstawowej, a także prowadząc zajęcia grupowe z młodzieżą. Na bieżąco śledzę blogi ze środowiska nauczycieli. Swoją wiedzę poszerzam poprzez udział w rozmaitych szkoleniach i webinariach. Chętnie korzystam z nowoczesnych technologii na swoich zajęciach. Pasjonuje mnie rękodzieło. W wolnym czasie lubię piec słodkości, znam przepis na idealnie kruche ciasto 🙂

 natalia agatowska

W 2006 roku, mając zaledwie 6 lat, wyjechałam wraz z rodziną do Wielkiej Brytanii, gdzie spędziłam ponad 13 lat. Tam też odbyłam znaczną część mojej edukacji. W czasie gdy uczęszczałam do colleg’u pracowałam dorywczo jako opiekunka do dzieci. Do Polski wróciłam w 2018 roku i to właśnie wtedy zrodził sie pomysł wykorzystania moich umiejętności językowych w pracy z dziećmi. Szkolenie z nauczania metodą Leo English odbyłam w sierpniu 2019 i wtedy właśnie zaczęła się moja przygoda z Edu Leo. Obecnie pracuję z dziećmi w wieku od 3 do 9 lat na różnym poziomie znajomości języka angielskiego. Jestem zafascynowana metodą nauczania Leo English i jej szybkimi efektami. Metoda ta łączy edukację z zabawą dzięki czemu nauczanie odbywa się w sposób dynamiczny i kreatywny. Podczas lekcji wykorzystuję ogromny zasób materiałów i swoją kreatywność, aby zaangażować i zainteresować moich uczniów, a praca z dziećmi stała się moją pasją. Ponadto, moja energiczna i przyjazna osobowość pomaga mi w budowaniu produktywnych relacji z dziećmi. Nic nie cieszy mnie tak bardzo jak sukcesy i osiągnięcia moich uczniów.

marcin kierzkowski

Mam 27 lat i pracuję w Edu Leo od 2020 roku. Jestem nauczycielem oraz lektorem j. angielskiego bezpośrednio z zamiłowania do języka, i kultury amerykańskiej. Miałem niezwykłe szczęście by doświadczyć jej osobiście na programie studenckim Work & Travel, który całkowicie odmienił moje spojrzenie zarówno na naukę języka, jak i praktyczne jego zastosowanie. Angielski jest dla mnie swoistym językiem, który przez swoją wyjątkową strukturę, intonację, oraz akcentowanie pozwala nam wyrażać się w zupełnie inny sposób niż w naszym języku ojczystym. Wachlarz rozmaitych możliwości wyrażania siebie to coś, co niezwykle buduje naszą tożsamość i ma na nią ogromny wpływ. Jestem zwolennikiem powiedzenia -„Masz tyle osobowości ile znasz języków”.

marta dudek

Jestem absolwentką filologii angielskiej o specjalności nauczycielskiej na Uczelni Lingwistyczno-Technicznej w Świeciu studiów II stopnia. Posiadam doświadczenie w nauczaniu dzieci i dorosłych zarówno w szkołach publicznych, jak i prywatnych.

Język angielski od najmłodszych lat jest moją pasją. Możliwość dzielenia się swoją wiedzą z innymi sprawia mi ogromną satysfakcję. Największą przyjemnością jest dla mnie zadowolenie moich uczniów z osiąganych wyników oraz motywowanie ich do dalszej pracy.

W wolnych chwilach czytam książki fantasy i pogłębiam swoją wiedzę z języka angielskiego, a moim marzeniem jest nauka kolejnych języków obcych.

izabela andryczka

Jestem absolwentką filologii angielskiej (profil biznesowy) z Kujawsko-Pomorskiej  Szkoły Wyższej w Bydgoszczy i certyfikowanym lektorem metody Leo English. Planuję kontynuować naukę na magisterce z filologii ang. ze spec. nauczycielską. Urodziłam się w Świeciu. Troszkę  chodziłam na prywatny angielski w przedszkolu.  Odkąd moja  Babcia kupowała mi magazyny dla dzieci English Junior, pokochałam j.angielski. Od dziecka pragnęłam nauczyć się też j. niem. i na studiach z lingwistyki stosowanej  mogłam to kontynuować, ale przeniosłam się na anglistykę. Jednak j. ang. pozostaje moją „pierwszą miłością”.

Wierzę, że materiały autentyczne (np. YouTube, podcasty) i szczególnie poruszające zainteresowania danej osoby oraz trochę ruchu przed zajęciami może bardzo dobrze wpłynąć na przyswajanie nowych informacji przez mózg (nawet u dorosłych np. kilka min tańca przy ulubionej piosence, umycie okien, 15 przysiadów czy 10-minutowy spacer :P) Chcę pasją do angielskiego zarażać moich uczniów – i tych małych i tych dużych.

Fascynują mnie języki obce, jak uczą się ich poligloci i metody jak je efektywnie przyswajać. Zdaję sobie sprawę, że każdy ma na ich naukę własny sposób i robi to w swoim tempie, co właśnie m..in. wpływa na to, że nauka nie idzie w las, a w nas – jak to mówi moja Mama J Jestem fanką amerykańskiego angielskiego i Stanów Zjednoczonych. Brzmienie j.ang. jest niezwykle przyjemne dla mojego ucha i bardzo lubię wymowę oraz akcenty.

Poza tym uwielbiam czytać książki i gdy tylko wpadnie mi w ręce literatura obcojęzyczna od razu sprawdzam, kto to przetłumaczył (tłum. literackie również mnie mocno ciekawią :P). Anglojęzyczne piosenki to jest to, co lubię, ale też muzyka instrumentalna, gdy potrzeba skupienia. W wolnym czasie oglądam Netflixa, ulubionych językowych YouTuberów, scrolluję Instagram, sprzątam, biegam, jem lub śpię 😀 Jestem pozytywna, staram się być kreatywna, czasem zakręcona i uczę się cały czas nie postrzegać swoich błędów źle, tylko jako nową lekcję.

karina feldheim

Moja ścieżka w kierunku nauczania zaczęła się już w podstawówce. Codziennie po przyjściu ze szkoły wyciągałam swój własny dziennik i prowadziłam lekcje. To właśnie była moja alternatywa zabawy. Miłość do języka angielskiego narodziła się w ostatniej klasie gimnazjum, później w liceum postanowiłam, że chciałabym również rozwinąć swoje umiejętności w innych językach obcych, dlatego aktualnie studiuję Lingwistykę Stosowaną na Uniwersytecie Gdańskim. Największą radość w pracy jako lektorka przynosi mi możliwość aktywnego rozmawiania w języku obcym, czyli efektywne przekazywanie umiejętności.

[/su_column] [su_column size=”1/2″]

[/su_column][/su_row]